tisdag 3 december 2013

Läsa elektroniskt

Jag har blivit med surfplatta. Tänkte då att man skulle kunna läsa böcker elektroniskt. Stegade in på biblioteket och skaffade ett lånekort...skitenkelt.
Nu går jag in på biblioteket.stockholm.se och bläddrar bland de e-böcker som finns för nedladdning, när jag hittar en bok som verkar läsvärd så loggar jag in med mitt kortnummer och ett lösenord och hämtar hem boken. Har väl hittills läst en 6-7 böcker på nån månad..... och det är helt gratis
Johans lilla egen el-bok Book cover: Hett blod, kalla nerver av Arto Paasilinna Book cover: Kollaps av David Jonstad Book cover: Bygg snålt med egen energi av Stefan Larsson, 1967- Book cover: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson Book cover: En man som heter Ove av Fredrik Backman Book cover: Vattenänglar av Mons Kallentoft osv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar