fredag 29 november 2013

Hur f-n bär man sig åt?

I söndags så hade Kerstin och jag varit inne på CityGross och handlat lite käk.
När vi kom ut så stannade jag för att sätta på mössa och handskar. När jag tog upp matkassen och fortsatte så hade jag solen rakt i fejan och gick därför rakt in i en av de låga svarta stolparna som man ser på bilden.
Hamnade uppepå stolpen med högra låret och slog mig så förbannat så att jag låg på alla fyra och flämtade kräkfärdig av smärta. Efter nån minut hjälpte mig Kerstin så jag kunde sätta mig på en av bänkarna....fortfarande vimmelkantig av smärta. Efter några minuter linkade vi bort mot bilen...det gick inte att sitta i sätet utan jag måste halvligga när vi åkte hem.
Det är väl nån lårkaka på baksidan eller muskelbristning känns det som.
Nu har jag linkat runt här hemma i snart en vecka...det går bra att stå och ligga, men inte att sitta och gå...
Förra gången när jag slet sönder en muskel så tog det över en månad innan jag kunde gå ordentligt igen....håhåjaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar